Esmé en Esther in Uganda!

Welkom op onze Reisblog!

Hallo en welkom op onze reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringendie wij meemaken tijdensonze Vrijwilligers reis in Uganda!

Wij zullen 28 September vertrekken om voor een aantal weken te gaan werken in de Ngora kraamkliniek. Wij verblijven deze periode in het guesthouse datstaat op het terrein van de Ngora dovenschool. Tijdens onze reis willen wij ervaren hoe de zorg is die gegeven wordt in de Ngora kraamkliniek en willen we kijken hoe de kinderen les krijgen op de dovenschool.

Voordat wij vertrekken naar Uganda zijn wij druk bezig met het verzamelen van sponsor geld! Wij willen namelijk niet alleen komen kijken in Uganda maar we willen ook wat kunnen betekenen voor de mensen daar!

Onze doelen zijn:

• Les materiaal aanschaffen voor in de dovenschool
  • Fair trade producten ontwikkelen met de meisjes uit het naaiatelier
  • Materialen voor in de kraamkliniek aanschaffen
  • Voorlichting geven aan de nurses en patiënten in de kraamkliniek
  • De bedden laten maken in de kraamkliniek

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Esmé en Esther

Evert en Nel vd wissel

met het surfen kwam ik op jullie side het filmpje is gemaakt door ons Wij hebben inmidels het gebouw met de en worden nu door wilde ganzen ondersteund voor de verdere renovatie Ook hebben we de douche wc en keuken wat opgeknapt in het geusthous wij zijn net 2wkn terug laat even weten wat jullie gedaan hebben en of jullie nog terug komen want hulp kunnen we goed gebruiken Edukans hogeschool Utrecht(woord en gebaar)gaan het doven onderwijs in Uganda ondersteunen Veel sucses verder en laat wat horen
Evert en Nel vd Wissel

www.projectsoroti.nl

Esmé en Esther

Hoi Evert en Nel,

We hadden inderdaad al gedacht dat jullie het filmpje gemaakt hadden! We hebben hem even geleend ;) We hoorden ook al van Ellen dat jullie hard waren bezig geweest met het renoveren!
We moeten echter nog gaan naar Oeganda. Wij vertrekken 28 september! En hebben er ontzettend veel zin in!

Groetjes Esmé en Esther

Truusje

Hoi hoi, van Sonja al wat informatie gekregen ! Begrijp dat jullie vandaag echt op de plaats van bestemming aankomen . Succes meiden en een dikke kus x .

Joke den Ouden

Heel veel succes toegewenst!
Liefs Joke.

Ria en Tim

Lieve Esther en Esme
Wat een ervaring!!
Blij dat jullie in nederland wonen met misschien een eigen bevalling in de toekomst?
We volgen jullie en geniet van alles.
Liefs uit Abbenes

opa vanRumpt

Hallo E Esme en Ester
Het is wel een hele belevenis die jullie meemaken.Als je leest hoe het erdaar allemaal aan toe gaat hebben ze nog heel wat te leren.,en jullie hoe het niet moet.Dan is het een wonder dat het nog zo vaak goed gaat.
Ik hoop dat jullie veel ervaringen op doen en een goede tijd gewenst.Groeten van opa en Corrie

annemieke

het gaat heel goed met jullie . wij zijn allemaal trots op jullie ga zo door