Esmé en Esther in Uganda!

Nog maar 5 dagen!!

Hoi Allemaal!!

Over 5 dagen is het dan zo ver, de reis gaat beginnen!
De zenuwkriebels beginnen al aardig te komen en de koffers staan al vertrek klaar.

Vrijdag om half 6 willen wij op schiphol zijn en hopelijk gaan we dan om 21:00 de lucht in! ;)

Hopelijk kunnen wij tijdens ons verblijf in Oeganda jullie op de hoogte houden van alles wat wij beleven.

Voor de gene die nog langs langs willen komen voor ons vertrek.. Esmé geeft donderdag avond nog een 'succes-wens' feestje!

Groetjes Esmé en Esther!

fam.Rietmeijer

Lieve Esther en Esmé,
Wij willen jullie enorm veel succes en vooral veel plezier toewensen voor de komende periode van jullie geplainde reis! We hopen veel te mogen lezen van jullie avontuur in Oeganda en vooral genieten he! Veel lieve groetjes van Dirk, Anneke, Sharon en Denise.xxxx

Yvonne immink

Esther en Esmé
Heel veel succes in Uganda maak er een mooie tijd van .
Groetjes Yvonne

annemieke went

hoi meiden hoe gaat het al veel van het landschap in je opgenomen,ik ben heeeel benieuwd wat jullie al meegemaakt hebben,xxxxxxxxxx nico en annemieke dag esthertjexxxxxxx

tiny went

goeden morgen esther en esme hoe is het daar zeker wel heel andetrs als dat je gewend bent het is er wel mooi zeker ik kijk welvaak gr