Esmé en Esther in Uganda!

dovenschool

Reacties

Reacties

Robbie

Lekker kleuren:D

nico

hele klus zeg 180 keer ieder 90

Paula

En dan kijken of de schoen op de tekening past?
Wat een klus, maar wel een heel dankbare.
Zo maak je een ieder blij.
Groetjes van ons allemaal.

Paula

Wat een indrukwekkend blog houden jullie bij en op deze manier kunnen we jullie volgen in dit koude land. Ik ben onder de indruk van wat jullie zo meemaken. Ik denk dat het jullie veel doet om de mensen in die omstandigheden te helpen en als ik lees waar zij zich mee bezig houden, wat voor hun heel belangrijk is, dan vraag je je af waar wij ons nog druk over maken in Nederland. Ik bewonder jullie initiatief en neem mijn petje voor jullie af. Zoveel ervaring als jullie nu opdoen, een heel andere ervaring dan dat je hier op zou doen, daar komen jullie sterk uit en relativeer je meer de voor ons gewone dingen. Ik blijf jullie volgen en ben benieuwd straks naar jullie foto's. Groetjes van Paula van Zanten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!