Esmé en Esther in Uganda!

Helaas geen internet.

Hallo allemaal!!

We hebben een probleem om internet op onze laptop te krijgen. Het wordt dus ook moeilijk om al jullie reacties te lezen of te beantwoorden edn om onze verhalen te posten. Wij proberen om het probleem op te lossen. Als het niet lukt om internet op onze laptop te krijgen proberen we in de weekenden een internet cafe te bezoeken om zo alsnog jullie berichtjes te lezen.

Groetjes uit het warme Afrika

(Dit bericht is door gepost door Robbie op verzoek van Esther en Esmee)

Ellen

He dames,
Balen zeg van het internet!
Ik hoop dat verder alles goed is verlopen en dat jullie het goed naar jullie zin hebben?

Groetjes, Ellen

Remco

Hoi!

Helaas, onderdeel van de cultuurshock ;-) Ik hoop dat het lukt want ik ben wel benieuwd. Anders maar volop van elk moment genieten en op papier een reisverslag bijhouden... kun je daar mooi op terugkijken en met ons delen als je weer hier bent.

Willem van Rumpt

Hallo dames,
Een leven zonder internet dat kunnen wij ons bijna niet meer voorstellen. Ik hoop dat het jullie nog lukt om toch wat te posten want we kijken uit naar jullie verhalen. we leven mee en zijn meer dan benieuwd hoe het jullie daar vergaat. heel veel dikke knuffels vanuit Wieringerwerf en tot snel. xxx

annemieke went

jammer esther en esme, maar we wachten af en misschien lukt het later wel,xxxxx

Dirk

Robbie bedankt voor het doorsturen van het bericht. Misschien dat iemand in Nederland jullie kan helpen met het internetprobleem? Geniet van jullie reis. Dikke knuffels uit koude natte Nederland, fam Rietmeijer.

Monique van Laarhoven

Hoi meiden,jammer geen internet.Maar geniet van jullie reis.Ik ben benieuwd hoe het gaat.

groetjes Monique